Застраховка „Помощ при пътуване в чужбина”

С нея Вие получавате:

  • денонощна квалифицирана медицинска помощ, транспорт до медицинско учреждение и лекарства в случай на внезапно появило се по време на пътуването или престоя Ви в чужбина, заболяване или злополука;
  • обезщетение в границите на определения в застрахователния договор общ лимит на отговорност при настъпило застрахователно събитие;
  • възстановяване на разходи направени в резултат на настъпило застрахователно събитие;
  • коректно и партньорско отношение, в случай на застрахователно събитие от международна асистираща комапния EUROCROSS ASSISTANCE тел: +359 2 804 3 804 и факс: + 359 979 46 91.

Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" може да сключи всеки български гражданин, както и постоянно пребиваващ в Република България чужденец, в добро здравословно състояние на възраст между 1 и 74 навършени години към датата на сключване на застраховката. При определени условия могат да бъдат застраховани и по-възрастни граждани.

Застраховката важи за цял свят с изключение на територията на страната, чийто гражданин сте или където се намира постоянният Ви адрес.

Чрез специализираната Асистираща компания - EUROCROSS ASSISTANCE, „ЗД ЕВРОИНС” АД Ви осигурява бърза и квалифицирана помощ съгласно избраните условия и лимити на покритие.

Какво покрива застраховката?

Застраховка „Помощ при пътуване в чужбина“ покрива рискове от настъпване на неблагоприятни за Вас застрахователни събития групирани в Опции, както следва:

„Опция А”

Медицински разходи извършени в чужбина при злополука или акутно заболяване свързани с:

  • транспортиране с медицински транспорт до най-близката болница или лекар;
  • амбулаторно лечение;
  • хонорари на лекари или друг медицински персонал;
  • прием в болница;
  • провеждане на изследвания;
  • рентгенова диагностика;
  • лекарства и лекарствени средства по предписана от лекар рецепта, които са необходими и са част от лечението;
  • спешна стоматологична помощ в случай на абсцес, пулпит или екстракция на зъб;
  • разходи за репатриране.

„Опция Б”

включва покритите рискове по „Опция А”, както и следните допълнителни рискове:

  • разходи за транспортиране на тленни останки;
  • смърт и трайна загуба на трудоспособност вследствие на злополука;
  • дневни пари за болничен престой;
  • кражба, загуба и забавяне на багаж;
  • забава на полет;
  • спасителни разноски;
  • правни разноски;
  • гражданска отговорност към трети лица.

В застрахователният договор могат да бъдат включени и други застрахователни покрития и лимити по Ваше желание и при съгласие на „ЗД ЕВРОИНС” АД, като за целта се издава добавък. Застрахователната премия и лимита на отговорност са предмет на допълнително договаряне.

Покритие “Мултитрип” за многократни пътувания в чужбина в рамките на една календарна година.

Това покритие е подходящо за всички лица, които често пътуват в чужбина или за онези, които пресичат границата на България повече от 1(един) път в рамките на 1 (една) календарна година.

Застраховката е валидна за неограничен брой пътувания в чужбина, като продължителността на всяко едно от тях не надвишава:

  • ефективен престой до 30 календарни дни;
  • ефективен престой до 60 календарни дни;
  • ефективен престой до 90 календарни дни.

Застрахователното покритие за всяко пътуване е не повече от избрания ефективен период, считано от датата на пресичане на границата на Република България при тръгване, до датата на пресичане на границата при завръщане.

Изберете това покритие, което най-пълно отговаря на потребностите ви.

Как се сключва застраховката?

Застраховката се сключва по избор на застрахования за следните покрития:

   Основно покритие – Опция А

   Разширено покритие – Опция Б

   Покритие “Мултитрип”

Какъв е срока на застраховката?

Застраховката се сключва за срок от 1 до 365 дни.

Каква е застрахователната сума?

Застрахователната сума представлява общия лимит на отговорност, който поема „ЗД ЕВРОИНС” АД. Тя се определя в евро и се договаря между Вас и Застрахователя съгласно избраната от Вас Опция и описаните в Общите условия на тази застраховка лимити.

Отговорността на „ЗД ЕВРОИНС” АД по конкретен застрахователен договор не може да надхвърля договорения в него общ лимит.

Обезщетенията за конкретен риск не могат да надвишават определения в Общите условия лимит на отговорност за съответния риск.

Каква е застрахователната премия?

Размерът на застрахователната премия се определя в евро на база действаща тарифа на „ЗД ЕВРОИНС” АД и се заплаща в левова равностойност по курса на БНБ в деня, в който се сключва застрахователния договор. Тя се определя в зависимост от периода на застраховката, избраните покрити рискове и лимит на отговорност.

Застрахователната премия се заплаща еднократно при сключване на застрахователния договор. Към застрахователната премия се прилагат различни:

Надбавки

в зависимост от възрастта на застрахования, броя на застрахова ните лица и ако пребиваването в чужбина е свързано с:

  • извършване на физическа работа;
  • упражняване на спортове с повишен риск.

Отстъпки

  • при подновяване на застрахователния договор и липса на щети от предходната година;
  • ако сте притежател на Auto CarD или ваучер;
  • за корпоративни клиенти;
  • за групови пътувания.

Какво да направите при настъпване на застрахователно събитие?

В срок до 48 часа уведомете Асистиращата компания и потърсете съдействие от нея на телефон: EUROCROSS ASSISTANCE тел: +359 2 804 3 804

Важно: Използването на EUROCROSS ASSISTANCE е задължително при настъпване на застрахователно събитие на територията на Турция!

В случай, че не уведомите EUROCROSS ASSISTANCE в указания срок или я уведомите, но не посетите посоченото от EUROCROSS ASSISTANCE лечебното заведенито, Вие сам трябва да заплатите разходите за оказаната Ви спешна помощ, след което трябва да предявите претенцията си пред „ЗД ЕВРОИНС” АД.

В случай, че не сте ползвали услугите на EUROCROSS ASSISTANCE е задължително в срок до 7 дни да уведомите „ЗД ЕВРОИНС” АД по един от следните начини:

В Ликвидационен център на „ЗД ЕВРОИНС” АД

В агенция на „ЗД ЕВРОИНС” АД във вашия град

По факс 02 / 965 -15-26

На електронен адрес: health@euroins.bg или

office@euroins.bg

Също така да:

  • докажете по безспорен начин настъпилото застрахователно събитие и претенцията си към „ЗД ЕВРОИНС” АД по основание и размер;
  • спазите всички указания, дадени от „ЗД ЕВРОИНС” АД или от EUROCROSS ASSISTANCE, както и да окажете съдействие за определяне размера на обезщетението;
  • уведомите „ЗД ЕВРОИНС” АД, ако извършените разходи са платени или поети от медицински схеми, здравноосигурителни дружества, други застрахователи, правителствена или частна медицинска програма и др.

В случай на кражба на багаж, вие сте длъжен:

  • в срок до 24 часа от установяване на кражбата да я декла рирате и докажете пред местните полицейски или други упълномощени за това органи. Документът издаден от съответните органи и декларация трябва да бъдат представени на „ЗД ЕВРОИНС” АД;
  • да докажете съществуването и стойността на откраднатите предмети по процедура, установена от съответните институции.

При предявяване на претенции за загуба или забавяне на багаж вие трябва да:

  • представите фактури за закупени вещи от първа необходи мост, декларация или удостоверение с описание на причините за загубата или забавянето на съответния багаж, издадени от авиокомпанията-превозвач, както и билет за полета.

При предявяване на претенции за забава на полет вие трябва да:

  • представите декларация или удостоверение с описание напричините за забавянето на полета, издадени от авиокомпанията-превозвач, както и билет за полета.

Застрахователно обезщетение

При условие, че не сте ползвали услугите на EUROCROSS ASSISTANCE, застрахователното обезщетение се определя и изплаща след проверка на представените от Вас комплект оригинални документи подробно описани в Общите условия на застраховката, доказващи настъпването на застахователното събитие.

Уважаеми клиенти, за Вашето спокойно пребиваване в чужбина е необходимо да се запознаете с Общите условия по застраховка „Помощ при пътуване в чужбина”.


Обратно горе