Щета от повреда
1. Изгответе двустранен протокол между страните, съдържащ размер на щетата, придружен с подробен снимков материал.
2. Напишете Забележка в товарителницата, графа 19;
3. Изпратете писмен протест до превозвача;
4. Уведомете ни на телефон: 0700 17241 и/или е-мейл: cargo.claims@euroins.bg до 3 работни дни.
Необходими документи:
- Уведомление за щета – оригинал;
- Товарителница – оригинал;
- Заявка за транспорт;
- Снимков материал;
- Авариен протокол;
- Протестно писмо до превозвача;
- Фактура за стоката;
- Опаковъчен лист;
- При хладилен транспорт – Термо лента касаещ периодът на превоза;
- Банкова сметка – официален документ от банката.
Щета от кражба
1. Изгответе двустранен протокол между страните, съдържащ размер на щетата, придружен с подробен снимков материал.
2. Напишете Забележка в товарителницата, графа 19;
3. Изпратете писмен протест до превозвача;
4. Уведомете ни на телефон: 0700 17241 и/или е-мейл: cargo.claims@euroins.bg до 3 работни дни.
Необходими документи:
- Уведомление за щета – оригинал;
- Товарителница – оригинал;
- Протокол от компетентните органи;
- Заявка за транспорт;
- Снимков материал;
- Авариен протокол;
- Протестно писмо до превозвача;
- Фактура за стоката;
- Опаковъчен лист;
- При хладилен транспорт – Термо лента касаещ периодът на превоза;
- Банкова сметка – официален документ от банката.