Каква е тази застраховка?
Осигуряваме Ви медицински асистанс в случай на злополука или заболяване по време на Вашето пътуване в чужбина.
Възстановяваме и извършени допълнителни разноски вследствие на:
- кражба на багаж;
- загуба или забавяне на багаж;
- забавяне на полет повече от 5 часа;
- изпускане на свързващ полет;
- съкращаване или удължаване на престоя в чужбина.
Застраховката е подходяща за всички пътуващи извън територията на страната с цел туризъм, работа или спорт и е съобразен както за български, така и за европейски и чуждестранни граждани.
Защо застраховка "Помощ при пътуване" в „Евроинс”?
- Получавате възможност за покритие в Цял свят;
- Осигуряваме Асистираща компания 24/7 със съдействие на български език по телефона и онлайн чат бот от всяка точка на света;
- Богат избор от застрахователни покрития;
- Конкурентни тарифни условия
Сключете застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" онлайн в портала MyEuroins. След успешно плащане всички документи се получват веднага по email.
Какво покрива застраховката?
Може да избирате между Опция А и Опция Б.
Основно покритие
- медицински разходи за лечение;
- спешна стоматологична помощ;
- медицинско репатриране и транспорт;
- репатриране на тленни останки;
- репатриране на лица под 18 г.;
- гражданска отговорност.
Разширено покритие
- медицински разходи за лечение;
- спешна стоматологична помощ;
- медицинско репатриране и транспорт;
- репатриране на тленни останки;
- репатриране на лица под 18 г.;
- посещение по време на болничен престой в лечебно заведение;
- кражба на багаж;
- загуба или забавяне на багаж;
- забавяне на полет повече от 5 часа;
- изпускане на свързващ полет;
- съкращаване или удължаване на престоя в чужбина.
Допълнителни покрития
Препоръчваме Ви да разширите Вашето покритие с един или повече допълнителен риск.
Всяко едно допълнитело покритие се избира само в комбинация с една от основните опции.
- спасителни разходи, извършени от местни специализирани служби за издирване, спасяване и оказване на първа помощ;
- влошаване на хронично заболяване;
- усложнения при бременност след 26 г.с.;
- заместващ персонал;
- обезщетение при трайно намалена работоспособност вследствие на злополука;
- смърт вследствие на злополука ( не се покрива за малолетни лица).
Къде важи застраховката?
Може да изберете варианти на териториално покритие от Европа до Цял свят.
Застраховката не важи за страната, чийто гражданин е застрахованото лице или където се намира постоянният му адрес.
Условия на застраховката
За какъв срок се сключва застраховката?
За срок от един ден или за една година, в зависимост от продължителността на Вашето пребиваване в чужбина.
Застраховката се сключва преди началото на пътуването. Застрахователното покрите започва в деня и часа, посочени за начало в полицата, при условие че е платена застрахователната премия, и се прекратява в деня и часа, посочени за край, с изчерпването на лимита на отговорност или със завръщането на застрахованото лице от чужбина, което настъпи първо.
Каква е Застрахователната сума?
От 2 000 евро до 100 000 евро.
Къде мога да сключа застраховка "Помощ при пътуване в чужбина"?
Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" може да се сключи във всеки офис на Евроинс, чрез застрахователни посредници, които са наши партньори или онлайн, получавайки веднага всички документи на посочен имейл.
Къде мога да платя застраховка "Помощ при пътуване в чужбина"?
Плащане на Помощ при пътуване в чужбина може да направите във всеки офис на Евроинс, в партньорската ни мрежа, по банков път и онлайн на www.euroins.bg
Застраховката се заплаща еднократно, преди датата на влизането й в сила.
Необходими документи за сключване на застраховка:
- Документ за самоличност
Често задавани въпроси по застраховка "Помощ при пътуване в чужбина".
Пълната информация за продукта и как да си осигурите защита по време на Вашия туристически или бизнес престой в чужбина може да откриете в приложените документи.
Често задавани въпроси
В кои държави важи застраховка "Помощ при пътуване в чужбина"?
Как мога да сключа застраховка "Помощ при пътуване в чужбина"?
Имам полица „Помощ при пътуване? Какво следва да направя в случай на застрахователно събитие в чужбина?
При кражба, загуба или забавяне на багаж, забавяне на полет, изпускане на свързващ полет, изгубване или кражба на лични документи: уведомете съответните компетентни органи в срок до 24 часа от узнаване на събитието и изискайте от тях документ, удостоверяващ събитието, след което заведете писмена претенция към „ЗД Евроинс” АД за възстановяване на направените от Вас разходи, свързани със събитието.
С коя асистираща компания работите?
За полици, сключени през туроператорите "Тез Тур" и "Абакс", асистиращата компания е "Ремед Асистанс"(24/7) на телефонен номер: + 2 02 2413 73 17 ( за Египет); + 9 0242 310 28 36 ( за Турция); + 9 0242 310 28 37 (за Цял Свят).
Покривате ли Ковид 19 по застраховки „Помощ при пътуване” и „Отмяна на пътуване”?
Как мога да платя премията по застрахователна полица?
При плащане по банков път е необходимо в платежното нареждане да цитирате номера на застрахователната Ви полица.
Кога влиза в сила застрахователният договор?
При застраховка "Каско на МПС" полицата влиза в сила след извършен оглед на МПС-то и монтиран Джи Пи Ес в случаите, когато е необходимо.
Колко време важи застраховката?