Каква е тази застраховка?
Възстановяваме медицински разходи на Вас и Вашето семейство, свързани с услуги и здравни стоки в условията на Извълнболнична и Болнична медицинска помощ, в резултат на заболяване или злополука.
Какво покрива застраховката?
Може да изберете между различни Клаузи, като всяка една клауза включва определени по вид, обхват и обем здравни стоки и услуги.
Начинът за ползване на покритието:
- Възстановяване на разходи - заплащате разходите за ползваните здравни стоки и услуги в лечебно заведение по избор, след което се предявява претенция за възстановяването й в онлайн портала MyHealth или в офис на ЗД "Евроинс" АД
Клауза Здраве
Извънболнична медицинска помощ:
- извънболнична медицинска помощ от специалисти;
- първични, вторични медицински прегледи и консултации;
- клинико-лабораторни изследвания в обем за диагностициране на здравния проблем - по лекарско назначение;
- клинико-инструментални изследвания в обем за диагностициране и проследяване развитието на здравния проблем;
- лечение в извънболнични условия - пo лекарско назначение и други;
Болнична медицинска помощ:
- хоспитализация с обща продължителност до 30 дни за една застрахователна година, но не повече от 7 дни в отделение за интензивно лечение;
- приемане и настаняване на болен;
- медицински преглед и назначаване на лечение;
- консултация от лекари-специалисти от отделенията на лечебното заведение;
- клинико-лабораторни изследвания - по лекарско назначение;
- клинико-инструментални изследвания - по лекарско назначение;
- операции с малък и среден обем и сложност;
- рехабилитация,физиотерапия;
- санитарен транспорт и други;
Възстановяване на медицински стоки и изделия:
- лекарствени средства при извънболнична и болнична помощ - по лекарско назначение;
- медицински консумативи при извънболнична и болнична помощ;
- помощни средства при извънболнична помощ;
- помощни средства при болнична помощ.
Клауза Здраве +
Извънболнична медицинска помощ:
- извънболнична медицинска помощ от специалисти;
- първични, вторични медицински прегледи и консултации, включително от хибилитирано лице и от лекари-специалисти от други лечебни заведения;
- клинико-лабораторни изследвания в обем за диагностициране на здравния проблем - по лекарско назначение, включително имунологични, серологични, изотопни изследвания;
- клинико-инструментални изследвания в обем за диагностициране и проследяване развитието на здравния проблем, включително компютърна томография, ядрено-магнитен резонанс (без контраст), ендоскопски изследвания;
- лечение в извънболнични условия - пo лекарско назначение и други;
Болнична медицинска помощ:
- хоспитализация с обща продължителност до 30 дни за една застрахователна година, но не повече от 7 дни в отделение за интензивно лечение;
- приемане и настаняване на болен, включително в самостоятелна стая;
- медицински преглед и назначаване на лечение;
- консултация от лекари-специалисти от отделенията на лечебното заведение, включително и с лекари-специалисти от други лечебни заведения;
- клинико-лабораторни изследвания - по лекарско назначение;
- клинико-инструментални изследвания - по лекарско назначение;
- операции с голям и много голям обем и сложност;
- рехабилитация,физиотерапия;
- избор на екип/лекар при оперативни интервенции и/или раждане;
- санитарен транспорт и други;
Възстановяване на медицински стоки и изделия:
- лекарствени средства при извънболнична и болнична помощ - по лекарско назначение, включително витамини и хранителни добавки;
- медицински консумативи при извънболнична и болнична помощ, включително контраст и/или анестетик;
- помощни средства при извънболнична помощ, включително слухов апарат;
- помощни средства при болнична помощ.
Къде важи застраховката?
Република България.
Условия на застраховката
За какъв срок се сключва застраховката?
За срок от една година
Какви са лимитите на отговорност?
Обхватът на услугите и лимитите на отговорност са договорени в застрахователния пакет.
Необходими документи за сключване на застраховка:
- Въпросник – предложение
- Списък на застрахованите лица ( при семейна и групова застраховка)
- Лична декларация за здравното състояние ( само при индивидуални, семейни и групови полици за най-много 50 лица)
- Други документи - изискани от клиента допълнителни документи във връзка с издаване на полица или добавък към нея
Използвани термини:
НЗОК - Национална здравноосигурителна каса.
Документи
- Информационен документ за индивидуална и семейна медицинска застраховка
- Общи условия Медицинска застраховка
- Въпросник-предложение Индивидуална_семейна Медицинска застраховка
- Бланка Искане за завеждане на претенция за възстановяване на разходи за здравни стоки/или услуги по медицинска застраховка
- Декларация за изплащане на обезщетение на дете
- Декларация за трето лице
- Информация за всички лечебни заведения от групата на Аджибадем Сити Клиник
- Обичайни и разумни разходи, в сила от 16.01.2024 г. до 31.03.2024 г.
- Обичайни и разумни разходи, в сила от 01.04.2024 г.
Често задавани въпроси
Как мога да си запазя час за преглед по медицинска застраховка?
Покривате ли неотложна медицинска помощ?
Покривате ли спешна медицинска помощ?
При необходимост от спешна помощ позвънете на телефон 112 или посетете най-близкия до Вас спешен център.
С кои здравни заведения работите на принципа „Абонаментно обслужване”?
Как мога да платя премията по застрахователна полица?
При плащане по банков път е необходимо в платежното нареждане да цитирате номера на застрахователната Ви полица.
Кога влиза в сила застрахователният договор?
При застраховка "Каско на МПС" полицата влиза в сила след извършен оглед на МПС-то и монтиран Джи Пи Ес в случаите, когато е необходимо.
Къде мога да сключа застраховка?
Застраховки "Гражданска отговорност" на автомобилистите и туристически застраховки може да сключите и онлайн на сайта на компанията на: euroins.bg или през портала MyEuroins.