15
февруари 2024
Поредицата "Специалистът разказва", Еп.3
Новина
В трети епизод от поредицата „Специалистът разказва” Ви представяме Лидия Станкова, Мениджър Фронт офис. Вече 25 години тя е нежното острие в компанията, което може да съдейства на всеки клиент да получи най-доброто застрахователно решение.
- Едно от най-големите предизвикателства в работата ни е откриването на потенциални клиенти и спечелването им в лоялни и дългосрочни партньори. Знаем, че сме си свършили добре работата, когато клиентите ни се доверяват, създали сме трайни контакти и ни препоръчват.
- В нашата сфера на дейност често срещаме емоционални и мнителни клиенти. Но и най-недоверчивият клиент реагира положително на служителите, които разбират, отговарят и надхвърлят неговите очаквания.
- С екипа ми винаги се стремим още в началото да разберем клиента. Какво го е довело при нас? Взел ли е решение за покупка или все още събира допълнително информация? Отговорите на тези въпроси са отправната ни точка, за да предложим точно онова, от което клиентът се нуждае. Стараем се да мислим крачка напред и да спестяваме работата и времето на клиентите ни.
- Ключовият фактор във всяко решение за покупка е стойността като цяло, която клиентът ще получи. Нашите колеги предоставят пълна и компетентна информация за всички застрахователни продукти, които предлагаме.
- Най-голямото ми удовлетворение е, когато и най-скептичният клиент си тръгне от офиса доволен, вземайки най-доброто застрахователно решение за себе си или бизнеса си. Tова е тръпката в професията ми, която ме държи толкова време във форма и на нивото, което нашите клиенти търсят.