24
януари 2024
Йоанна Цонева, "ЗД Евроинс" АД: Разширяваме услугите и възможностите за нашите клиенти
Публикация
Госпожо Цонева, кои са предимствата, които ще получат автомобилистите, ако си поръчат застраховка „Гражданска отговорност“ през портала “MyEuroins”?
Предимството да използваш “MyEuroins” е, че твоят застраховател е в твоя телефон – сключваш и издаваш сам своята полица, в удобно за теб време от устройството, което използваш, нуждаеш се само от интернет. Ще получиш веднага полицата на посочения имейл и вече си застрахован.
Какви застрахователни казуси покриват травъл застраховките, които ще предлагате чрез “MyEuroins”?
Застраховката „Помощ при пътуване“ е важна част от твоите лични вещи в куфара.Независимо дали си на почивка или командировка, в случай на заболяване, злополука или спешна дентална помощ, застраховката осигурява 24/7 асистираща помощ на български език.
Какво представлява медицинската застраховка в “Евроинс” и как здравният портал “MyHealth” подпомага клиентите ви, избрали да сключат такава полица?
Медицинската застраховка е групова,предпочитана от работодателите и все повече от тях я включват в своя социален пакет с придобивки за служителите си.
Чрез “MyHealth” застрахованите могат да заявят възстановяване на разходите, които са извършили за изследвания, лечение или закупени лекарства. В “MyHealth” ще получат информация относно развитието и решението на всичките си искания.
Какво знаем за новия сайт?
Евроинс с изцяло нов корпоративен уебсайт www.euroins.bg за онлайн продажби и обслужване на клиенти. Сайтът е част от стратегията на дружеството за дигитализиране на процесите по администриране и онлайн продажба на застрахователни продукти.
Той е с модерен и адаптивен дизайн, лесен за употреба на всякакви устройства, от настолни компютри и лаптопи до таблети и смартфони. “MyEuroins” и “MyHealth” са двата нови клиентски портала, в които клиентите сами имат възможност да управляват своите застраховки.
Цялото интервю може да видите тук