Щета от повреда
- Незабавно пpи настъпването или узнаването за настъпване на застрахователно събитие уведомeте компетентните органи.
- Направете снимки на мястото на събитието и на уврежданията по товара.
- При установяване на повреда, изгответе двустранен протокол между страните, съдържащ размер на щетата, придружен с подробен снимков материал.
- Напишете Забележка в товарителницата, графа 19;
- Уведомете ни на телефон: 0700 17 241 и/или е-мейл: cargo.claims@euroins.bg до 7 работни дни.
Необходими документи:
- Искане за завеждане на претенция;
- Товарителница;
- Писмено обяснение на водача;
- Заявка за транспорт;
- Снимков материал;
- Авариен протокол;
- Официална претенция от пострадалата страна;
- Фактура за стоката;
- Опаковъчен лист;
- Удостоверение, че стоката няма “Карго” застраховка;
- При хладилен транспорт – Термо лента касаещ периодът на превоза;
- Банкова сметка – официален документ от банката.
Щета от липса/кражба
- Незабавно пpи настъпването или узнаването за настъпване на застрахователно събитие уведомeте компетентните органи.
- Направете снимки на мястото на събитието и на уврежданията по товара.
- При установяване на липсата, изгответе двустранен протокол между страните, съдържащ размер на щетата, придружен с подробен снимков материал.
- Напишете Забележка в товарителницата, графа 19;
- Уведомете ни на телефон: 0700 17 241 и/или е-мейл: cargo.claims@euroins.bg до 7 работни дни.
Необходими документи:
- Искане за завеждане на претенция;
- Товарителница;
- Писмено обяснение на водача;
- Документ от компетентните органи;
- Заявка за транспорт;
- Снимков материал;
- Авариен протокол;
- Официална претенция от пострадалата страна;
- Фактура за стоката;