При застрахователни събития, свързани с оказване на медицинска помощ
- Свържете се незабавно с Асистиращата компания;
- Ако към момента на събитието, по основателна причина не може да се свържете с Асистиращата компания, уведомяването трябва да бъде извършено до 3 работни дни.
Необходими документи:
- Искане за изплащане на обезщетение
- Медицински документи /епикризи, амбулаторни листа и др./
- Оригинални платежни документи
- Банкова сметка
- Смъртен акт, Удостоверение за наследници, Банкова сметка на наследниците ( при репатриране на тленни останки)
- Самолетни билети( само в случаите на медицинско репатриране, одобрено от Застрахователя)
При кражба, загуба или забавяне на багаж, забавяне на полет, изпускане на свързващ полет, изгубване или кражба на лични документи:
- Уведомете съответните компетентни органи в срок до 24 часа от узнаване на събитието и изискайте от тях документ, удостоверяващ събитието;
- Заплащате за своя сметка разходите за ползваните услуги ( за издаване на заместващ личен документ, за нов самолетен билет или за презаверка на вече закупен билет);
- Заплащате за закупените стоки от първа необходимост ( в случаите на загуба/забавяне на багаж и забавяне на полет над 5 часа);
- Заведете писмена претенция в „ЗД Евроинс” АД на място в ликвидационните центрове или ни уведомете на тел. 0700 17241 и email: travel.claims@euroins.bg
Необходими документи:
- Искане за изплащане на обезщетение
- Документ от полицията в съответната държава и/или документ от авиокомпанията-превозвач
- Документи, доказващи реалната цена на откраднатите вещи
- Разходни документи, доказващи реалната цена на закупените вещи от първа необходимост
- Оригинални платежни документи за закупунане или презаверяване на самолетен билет
- Банкова сметка
По отношение на риск „Гражданска отговорност”:
В срок от 7 работни дни:
- Уведомете застрахователя за обстоятелствата, които биха могли да доведат до възникването й;
- Уведомете застрахователя за настъпване на застрахователно събитие;
- Уведомете писмено застрахователя за предявените срещу него претенции;
- Уведомете писмено застрахователя за извършвани плащания по предявените срещу него претенции;
- При предявен съдебен иск от увреденото лице, застрахованото лице е длъжно в законовия срок да иска привличане на застрахователя в процеса, когато това е допустимо от закона.
Необходими документи:
- Искане за изплащане на обезщетение
- Документи, доказващи реално причинените имуществени и неимуществени вреди на трети лица
- Оригинални платежни документи
- Банкова сметка