20
май 2022
78 проекта се състезаваха в общо 14 категории в конкурса “Силата на думите. Думите на силата“
Новина
На 19 май 2022г. на официална церемония в литературен клуб Перото, с подкрепата на „ЗД Евроинс” АД, „Българското дружество за връзки с обществеността” (БДВО) връчи наградите на победителите в конкурса PR Приз 2022 - “Силата на думите. Думите на силата“. Най-добрите проекти на PR специалистите в България бяха отличени в общо 14 категории.
В тазгодишното издание на конкурса участваха 78 проекта на вътрешни комуникационни екипи на компании, агенции, медии, неправителствени организации и институции. Те бяха оценени от жури в състав: Анита Бедин (председател на УС на БДВО, ръководител „Продуктов мениджмънт и маркетинг“ на Керхер България и председател на журито на PR Приз 2022), Илияна Захариева (член на Обществения съвет на БДВО, член на УС на IAB България, директор „Корпоративни комуникации”, А1 България), доц. д-р Александър Христов (председател на Българска асоциация на PR агенциите /БАПРА/, управляващ директор на „Параграф 42“), Жанета Дядовска (директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“ на bTV Media Group), Десислава Олованова (управляващ директор на „Маккан“), доц. д-р Димитрина Стефанова (преподавател по PR в Югозападен университет „Неофит Рилски”, Благоевград) и Милена Мишинева (председател на IAB България, CDO & Product Strategy Director – Dentsu Southeast Europe).
Тази година бе възроден и традиционният PR Фестивал, който се проведе в два последователни дни 18 и 19 май. Във PR Фестивала се включиха редица специалисти от сферата на комуникациите, които в дискусионни панели обсъждаха теми, свързани с успешното ангажиране на аудиторията, интелектуалната свобода, езика на омразата, управлението на промените, предизвикателствата пред работодателската марка и други.
Победителите в отделните категории са както следва:
Категория “Корпоративна комуникационна кампания”
- Най-важните разговори трябва да са безплатни – А1 България
Категория „Кампания за устойчиво развитие/CSR“
- Безценно или Безпчелно – Mastercard и Маккан Ериксон
Категория „Комуникационен проект в неправителствения сектор“
- Бар За Здраве – Фондация “Три жени” и Маккан Ериксон
Категория „Комуникационен проект в публичния сектор”
- Преброяване 2021 – НСИ
Категория „Проект за вътрешни комуникации“
- TELUS International PULSECHECK 2021 LINK OF CHANGE – TELUS International България и All Channels Group
Категория „Комуникационен проект за продукт или услуга“
- I AM AMAZING – Асоциация на независимите пивовари в България, Cohones Brewery, All Channels Group
Категория „Специално събитие“
- “Jameson виртуален бар за Св. Патрик” – ПЕРНО-РИКАР България и All Channels Group
Категория „Комуникационен проект на медия“
- Добрият пример – подкрепа за пострадалите в Украйна – bTV Media Group
Категория „Кризисни комуникации“
- Временно нямате достъп до този номер или миграцията на г-н Волен Сидеров към предплатен пакет – А1 България
Категория „Най-добро използване на социалните мрежи“
- Опашката на Крадецът – Загорка и All Channels Group
Категория „Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding“
- Accenture Operations: Говориш ли на нашия език? – Accenture България, Параграф 42,
Категория „Инфлуенсър маркетинг“
- Интернет за всички, кампания, насочена към деца и младежи – А1 България
Категория „Имиджмейкинг“
- Питър Рубен – кънтри мениджър на КВС Груп в България – ОББ
Специална награда на КРИБ
- Проект: Schneider Electric – Стартирай 4.0
Категория: Комуникационен проект на продукт или услуга
- Schneider Electric България
Специална награда на Комисията по професионална етика
- Временно нямате достъп до този номер или миграцията на г-н Волен Сидеров към предплатен пакет - А1 България
Специална награда на журито на PR Приз 2022
- Проект: Business Talks Категория - Party Management
Специална награда на журито на PR Приз 2022
- Заедно правим нещо безценно на “Малките 5” на Mastercard
PR приз 2022 се проведе с подкрепата на „ЗД Евроинс” АД, А1, Пощенска банка, ДСК, Кока Кола Хеленик, The Smarts, КРИБ, „Българска асоциация на комуникационните агенции” (БАКА), „Българска асоциация на рекламодателите” (БАР), „Българска асоциация по академични комуникации” (БААК), IAB България.
Медийни партньори на събитието бяха БНР, bTV, Нова телевизия, NetInfo, Webcafe , Money.bg, сп. “Enterprise”. Със специалното партньорство на Qwell и Terra Tangra.