16
март 2020
За удобство на клиентите
Новина
Уважаеми клиенти и партньори,
Всички офиси и ликвидационни центрове на територията на цялата страна, с изключение на ликвидационните центрове в гр. София, функционират в режим на непрекъснатост и регулярност при изпълнение на дейността си при сключване на застрахователни договори и предявяване на застрахователни претенции.
За територията на гр. София - за дежурен ликвидационен офис е определен находящия се в Централно управление на дружеството на адрес бул. Христофор Колумб №43. Нашите служители са подготвени,оборудвани и ще работят с нужните предпазни средства.
С оглед намаляване посещенията в офисите и събиране на повече хора на едно място Ви информираме за следните възможности:
Ι. Сключване на нови и подновяване на застрахователни договори – ще продължи да се извършва по установения ред във всички офиси на дружеството на територията на цялата страна. За целта предварително се свържете по телефон и/или имейл с колегите от най-близкия до Вас офис за актуална информация и съдействие с цел избягване събиране на много хора на едно място, както и пребиваване на открито на опашки пред офисите.
ΙΙ. Заплащане на вноски по сключени полици по следните начини:
По банков път- по банковата сметка изписана във Вашата застрахователна полица, като в платежното нареждане задължително се попълва номера на застрахователната полица и три имена.
За получаване на стикер за застраховка „Гражданска отговорност” на автомобилистите се свържете по телефон и/или имейл с офиса на дружеството изписан в застрахователната полица.
През системата ePay
Намясто във всички офиси на дружеството на територията на цялата страна при завишени мерки за превенция и сигурност, като предварително се свържете по телефон и/или имейл с колегите от най-близкия до Вас офис за актуална информация и съдействие.
ΙΙΙ. Предявяване на претенции за обезщетения при настъпили застрахователни събития :
1. Автомобилни застраховки – в следните ликвидационни центрове на територията на цялата страна. Удължава се срокът за предявяване на застрахователни претенции в рамките на един месец след отмяна на извънредното положение, с изключение на рисковете „Кражба“, “Грабеж“ и „Пожар“, за които важат сроковете за уведомяване съобразно общите условия по застраховките.
За територията на гр. София - дежурен ликвидационен център е находящия се в Централно управление на дружеството на адрес бул. Христофор Колумб №43.
За повече информация и въпроси пишете на имейл: likvidacia@euroins.bg, като посочите само следната информация без прилагане на снимки и други документи:
- Три имена / фирма
- ЕГН/ЕИК
- Номер на полица
- Дата на събитие
- Място на събитие
- Подробно описание на събитието
- Телефон и имейл за връзка.
Предявяване на застрахователни претенции чрез куриер или Български пощи до адрес гр. София, бул. Христофор Колумб №43, п.к. 1592.
2. Здравни застраховки – в сектор „Лично здравно досие“ в интернет страницата на дружеството. За връзка с кол център за медицинска застраховка ползвайте националната линия 0700 14 555, пишете до Център за обслужване на клиенти или на имейл call@euroins.bg.
За периода на въведеното извънредно положение, националният телефонен номер 0700 14 555 ще работи в часовия диапазон от 08:30ч. до 17:00ч. в работни дни и от 10:00ч. до 17:00ч. в почивни дни.
Денонощното работно време ще бъде възстановено след отмяна на извънредното положение.
3. Имуществени застраховки – онлайн предявяване на застрахователни претенции
За повече информация и въпроси пишете на property.claims@euroins.bg. Огледи на имущество, които не налагат спешна реакция ще се извършват по установен график след отмяна на извънредното положение.
Подаване на претенция чрез куриер или Български пощи – необходимо е да подготвите всички изискуеми документи във физически копия, фактури в оригинал и да ги изпратите чрез избран от Вас куриер или по поща до адрес гр. София, бул. Христофор Колумб №43, п.к. 1592
4. Застраховки „Отговорност на превозвача и товари по време на превоз” предявяване на застрахователни претенции заедно с всички сканирани изискуеми документи на имейл: g.nikolov@euroins.bg
Подаване на претенция чрез куриер или Български пощи – необходимо е да подготвите всички изискуеми документи във физически копия, фактури в оригинал и да ги изпратите чрез избран от Вас куриер или по поща до адрес гр. София, бул. Христофор Колумб №43, п.к. 1592
5. Застраховки – „Злополука”, „Заболяване” и „Помощ при пътуване” предявяване на застрахователни претенции заедно с всички сканирани изискуеми документи на имейл: ts_uzunova@euroins.bg.
Подаване на претенция чрез куриер или Български пощи – необходимо е да подготвите всички изискуеми документи във физически копия, фактури в оригинал и да ги изпратите чрез избран от Вас куриер или по поща до адрес гр. София, бул. Христофор Колумб №43, п.к. 1592
6. Застраховка „Гражданска Отговорност” при неимуществени вреди
Подаване на претенция чрез куриер или Български пощи до адрес гр. София, бул. Христофор Колумб №43, п.к. 1592.
Внимание: Когато е пострадало Вашето имущество ( жилище, автомобил)
1. Вземете мерки за намаляване и/или ограничаване на вредите, спасяване и запазване на имуществото.
2. Не извършвайте ремонт и го запазете в същото състояние, в което е било при настъпването на събитието, освен ако не получите други писмени инструкции от нас.
3. Информирайте компетентните органи.
За допълнителна информация може да се свържете с нас на нац телелфон: 070017241