17
май 2019
"ЗД Евроинс" АД бе партньор на „Българско дружество за връзки с обществеността” в провеждането на 19-то издание на конкурса „PR Приз” 2019
Новина
Рекорден брой проекти взеха участие в конкурса
За трета поредна година "ЗД Евроинс" АД бе партньор на „Българско дружество за връзки с обществеността” в провеждането на 19-то издание на конкурса „PR Приз” 2019.
Тази година конкурсът бе под надслов Influencing the Influencers и във него взеха участие над 30 организации, от които 18 комуникационни агенции, 12 корпоративни компании, неправителствени организации и институции с рекорден брой проекти, в цялата история на конкурса до момента, 92.
Официалната церемония по награждаването на спечелилите проекти се състоя на 16 май 2019г. в литературен клуб „Перото” в НДК.
“Годината беше изключително силна за гилдията. Това си пролича още при заявките и беше потвърдено категорично по време на публичните представяния. От цялостно ребрандиране на компании с пълно национално покритие до дигитални кампании, организирани по конкретен информационен повод и продължили 48 часа – видяхме пълната палитра на мащаб, широк спектър от теми и възложители, успешен микс между креативност и ефективност.”, коментира Илиана Захариева, председател на БДВО.
PR Приз е единственият конкурс в комуникационния сектор, в правилата на който е заложено задължително публично представяне на проектите. Презентациите са открити за всеки желаещ и гарантират прозрачността на избора.
“Конкурсът показва най-доброто от постиженията на ПР професията в страната и нивото, което пазарът е достигнал. В рамките на откритите представяния всеки, който се интересува, може да види и да научи какво работят ПР специалистите и каква е тяхната роля в бизнес процесите и в обществото, което прави този конкурс най-добрия ПР на ПР-а. И разбива всички клишета и негативни представи за тази професия в страната.”, коментира Асен Асенов, председател на журито на PR Приз 2019.
Най-много проекти се състезаваха в категориите „Кампания за устойчиво развитие/ корпоративна социална отговорност, а статуетката бе присъдена на проекта “Национална финансиада 2019” на Банка ДСК, реализиран от MSL, Digitas (част от Publicis Group България.
Призът за корпоративна комуникационна кампания спечели А1 за “Мтел става А1”, а първа награда в категория „Вътрешен комуникационен отдел на годината” бе спечелена от ОББ за кампанията ”Първата кънтри дирекция на КВС в България“.
Повече информация за конкурса може да намерите тук