10
юни 2025
Александър Колев, член на съвета на директорите на Евроинс, разказва за бъдещето развитие на компанията пред Форбс България
Публикация
Какви са тенденциите в развитието на застрахователния сектор в България и как Euroins се вписва в тях?
Продължаваме да развиваме освен мрежата ни от офиси в страната, така и онлайн услугите, които предлагаме. Без значение дали клиентът ни предпочита личен контакт в офис, или ще ползва онлайн услугите ни, той получава еднакво високо ниво на професионално обслужване. Следващата стъпка в тази посока бе да въведем онлайн завеждане на щети. Така затворихме дигиталния цикъл по застрахователния процес – от сключването на полици и плащане на вноски до завеждане на щети.
Каква е ролята на застрахователите за развитието на здравеопазването в България?
Здравните застраховки не заместват общественото здравно осигуряване в България, а го надграждат. Вярвайки, че най-добрата грижа е превантивната, „Евроинс“ създаде един напълно нов тип продукт здравна застраховка – MyEuroins Health, която поставя акцент върху профилактиката.
Най-новите застраховки MyEuroins Health и МyEuroins Health PLUS дават достъп до най-добрите специалисти в България и чужбина. Разкажете за тях.
Развитието в медицината изисква и от нас като застраховател да предлагаме най-доброто на нашите клиенти. Затова създадохме MyEuroins Health – здравна застраховка с индивидуален подход към всеки клиент и неговите потребности. Осигуряваме денонощен колцентър за съдействие – от записване на час за специалист до неограничен брой онлайн консултации с лекар. Партнираме си с водещи лечебни заведения в страната, където координатори се грижат за цялостната организация на процеса по преглед, изследване и диагностициране на нашите клиенти.
„Евроинс“ не спира дотук – заедно с компанията „Евроинс Живот“ обединиха опит и ресурси, за да направят лечението на критични заболявания по-достъпно и ефективно както в България, така и в чужбина.
Съвместно с колегите от „Евроинс Живот“ създадохме MyEuroins Health Plus – здравна застраховка, която надгражда основния ни продукт с покрития при критични заболявания. Нашата цел е не само ранната диагностика чрез превенция, но и пълна подкрепа за нашите клиенти при случай на тежко заболяване.
Как виждате развитието на Euroins в бъдеще?
Вярваме, че успехът ни се гради върху приемственост – съчетание от опит и новаторство, и умението ни да чуваме и разбираме нуждите на клиента.
Цялото интервю с г-н Колев може да прочетете тук.