Сключи онлайн Плати вноска MyEuroins Health За щети Офиси и Контакти Връзка с нас

16

май 2024

Йоанна Цонева пред Форбс България: „Стъпили здраво върху опита си, с новите си онлайн услуги уверено вървим към бъдещето чрез дигитализацията."

Публикация

Новите клиентски портали на „Евроинс“ – My Euroins и My Euroins Health, са новият пътеводител на потребителите в застрахователния свят.

Телефонът отдавна не е средство само за провеждане на разговори и за начин за прекарване на свободното време. С телефона си можем да правим плащания и да управляваме парите си и дори да провеждаме консултации с лекар. Тогава какво по-нормално от това застрахователят ни също да е в телефона.

На този фон българската застрахователна компания „Евроинс“ представи изцяло обновения си корпоративен уебсайт за онлайн продажби и обслужване на клиенти – https://www.euroins.bg/, който е част от стратегията на застрахователното дружество за дигитализиране на процесите по администриране и продажба на застраховки.

„За нас това е следващата стъпка в разрастването на компанията, която вече над 25 години развива своята дейност в България и чужбина. Предлагаме широка гама от застрахователни продукти, които да задоволят нуждите както на индивидуалните ни клиенти, така и на бизнеса. Заемайки челни позиции на застрахователния пазар през последните години, се увеличава и отговорността към нашите потребители“, казва Йоанна Цонева, председател на Съвета на директорите на „Евроинс“.

Част от обновения сайт на компанията са двата нови клиентски портала – MyEuroins и MyEuroinsHealth. MyEuroins е мястото, където всеки може да управлява сам своя застрахователен портфейл – лесно и бързо да сключи застраховка, да прегледа историята на всички сключени застраховки в „ЗД Евроинс“ АД в рамките на последните три години, да проследи статуса на предявена претенция, да плати внос­ка онлайн.

Здравният портал MyEuroinsHealth е предназначен именно за застрахованите с медицинска застраховка. Порталът дава възможност на всеки клиент да проследи историята на проведените профилактични прегледи, да изпрати искане за възстановяване на разходи за заплатени прегледи и изследвания, за лечение или закупени лекарства, както и да проследи развитието и решението за неговата претенция.

„Стъпили здраво върху опита си, с новите си онлайн услуги уверено вървим към бъдещето чрез дигитализацията, чиято цел е максимално да улесни потребителите и да им позволи да се възползват от услугите на компанията ни още по-бързо и интуитивно. С тази нова стъпка обръщаме поглед и към младите хора в България, за които получаването на услуги през мобилния телефон е най-естественото нещо, на което държат в ежедневието си“, обяснява Йоанна Цонева.

През април тази година пък екип от компанията посети кариерните изложения в четири водещи университета в България, за да разкаже на студентите за възможностите за стаж, достъпни в почти всички отдели, и да открие нови попълнения в семейството на „Евроинс“.

„За нас най-ценният ресурс са нашите служители, затова и подаваме ръка към младото поколение, стартирайки стажантски програми в повечето отдели в компанията. Вярваме, че те са движещата сила в обществото ни, и искаме да им предадем опита и знанията, които сме натрупали през годините“, споделя Цонева.

Заедно със запознаването на студентите с отворените позиции екипът стартира и кампания под надслов #Готино е да караш трезвен.

„По време на срещите със студентите популяризираме кампанията сред младите хора, защото вярваме, че те са нашето бъдеще, което достойно ще продължи историята ни“, казва Йоанна Цонева.

 

Цялото интервю можете да прочетете тук.