07
октомври 2024
Лили Стоянова, Директор Продажби Вътрешни пазари пред "Телеграф": "Застраховката „Помощ при пътуване“ става все по-търсена."
Публикация
Застрахователи потвърдиха, че наистина има случаи болници да се възползват от това, че човек има застраховка, за да му правят ненужни изследвания.
Имали сме такива случаи, но те са изолирани и не са чести. Признаваме обаче тези разходи и ги плащаме. Възможно е в конкретния случай и такъв да е бил протоколът на болницата, коментира пред „Телеграф“ Лили Стоянова, директор „Продажби вътрешни пазари“ в „Евроинс“.
За да избегнете излишни изследвания, заради които да изгубите цял ден от почивката, лежейки в лечебно заведение, трябва да се свържете първо с телефона на асистънс компанията, с която работи застрахователят.
Там оказват 24-часова помощ и насочват клиента към подходящо лечебно заведение.
По този начин се избягват допълнителни безсмислени процедури, обяснява Стоянова. Разбира се, при спешни случаи като инфаркт или катастрофа, при които всяка секунда е от значение за спасяването на човешкия живот, първо се звъни на бърза помощ.
След настаняването в болница близките на болния вече трябва да се свържат с асистънс компанията.
По думите на Стоянова застраховката „Помощ при пътуване“, с която се покриват разходи за лечение при остро заболяване и инцидент в чужбина, става все по-търсена, особено след отприщване на пътуванията след COVID. При използване на самолет полицата покрива и такива рискове като загуба и кражба на багаж, отмяна на полет и т.н.
Цялото интервю може да прочетете тук.