Често задавани въпроси
Какво да направя при щета? Кого и как да информирам?
При застрахователно събитие ни инфортмирайте незабавно на тел.номер 0700 17 241 (24/7).
Информация за необходимите действия и срокове за завеждане на щети по различните видове застраховки можете да откриете в секция "Щети"
Информация за необходимите действия и срокове за завеждане на щети по различните видове застраховки можете да откриете в секция "Щети"
Къде мога да сключа застраховка?
Можете да сключите застраховка във всеки офис на "ЗД Евроинс" АД, както и чрез застрахователни посредници, които имат действащ договор с компанията.
Застраховки "Гражданска отговорност" на автомобилистите и туристически застраховки може да сключите и онлайн на сайта на компанията на: euroins.bg или през портала MyEuroins.
Застраховки "Гражданска отговорност" на автомобилистите и туристически застраховки може да сключите и онлайн на сайта на компанията на: euroins.bg или през портала MyEuroins.
Може ли застрахователната премия по застраховка "Отговорност на превозвача" да се плаща на вноски?
Да, може.
Какво да направя при щета по застраховка "Отговорност на превозвача?
Незабавно пpи настъпването или узнаването за настъпване на застрахователно събитие уведомeте компетентните органи.
Уведомете ни на телефон: 0700 17 241 и/или е-мейл: cargo.claims@euroins.bg до 7 работни дни.
Уведомете ни на телефон: 0700 17 241 и/или е-мейл: cargo.claims@euroins.bg до 7 работни дни.
Как мога да платя премията по застрахователна полица?
Застрахователна премия може да платите онлайн в сайта на дружеството на адрес: euroins.bg или през портала MyEuroins , на място във всяка Агенция на "ЗД Евроинс"АД, както и по банков път на посочената сметка във Вашата застрахователна полица.
При плащане по банков път е необходимо в платежното нареждане да цитирате номера на застрахователната Ви полица.
При плащане по банков път е необходимо в платежното нареждане да цитирате номера на застрахователната Ви полица.
Кога влиза в сила застрахователният договор?
Застрахователният договор влиза в сила от датата за начало изписана в полицата, в случай че е платена застрахователната премия или първа вноска, при договорено разсрочено плащане.
При застраховка "Каско на МПС" полицата влиза в сила след извършен оглед на МПС-то и монтиран Джи Пи Ес в случаите, когато е необходимо.
При застраховка "Каско на МПС" полицата влиза в сила след извършен оглед на МПС-то и монтиран Джи Пи Ес в случаите, когато е необходимо.
В какъв срок мога да заведа щета?
В Общите условия към застрахователната полица са посочени сроковете според застрахователното събитие.
Например: При "Пожар", "Кражба", както и при щета в чужбина по застраховка "Каско на МПС" е необходимо да ни уведомите незабавно, както и компетентните органи.
Повече информация може да видите в секция "Щети".
Например: При "Пожар", "Кражба", както и при щета в чужбина по застраховка "Каско на МПС" е необходимо да ни уведомите незабавно, както и компетентните органи.
Повече информация може да видите в секция "Щети".
В какъв срок ще ми се изплати застрахователно обезщетение?
Срокът за изплащане на обезщетение е 15 работни дни след предоставяне на всички документи, необходими за установяване на обстоятелствата около настъпването на щетата.
Къде мога да заведа щета?
Във всеки Ликвидационен център на "ЗД Евроинс"АД.