Често задавани въпроси
Кога влиза в сила здравна застраховка "My Euroins Health" и "My Euroins Health Plus"?
Застраховката влиза в сила след заплащане на застрахователната премия и приключването на профилактичния скрининг.
Как да ползвам онлайн медицинска концултация?
За да получите онлайн медицинска консултация, обадете се на 0700 17 241.
Какво да правя в случай на хоспитализация в болница?
При необходимост от хоспитализация се обадете на телефон 0700 17 241.
Как да заведа претенция за възстановяване на разходи за здравни стоки?
Заведете претенция за възстановяване на разходи чрез платформата https://myhealth.euroins.bg/ като прикачите всички събрани документи.
Какво да правя в случай на диагностициране на критично заболяване?
При диагностицирано онкологично заболяване и нужда от психологическа консултация се обадете на телефон 0700 17 241. При диагностицирано критично заболяване имате право на второ лекарско мнение (консултация по документи, извършена от хабилитирано лице в България, по повод на поставена диагноза), като заявите ползването на услугата на телефон 0700 17 241.
Какво е необходимо за лечение на критично заболяване в чужбина?
Обадете се телефон 0700 17 241 (MediGuide), където ще получите инструкции и съдействие за организиране на преглед и лечение в Европа.
Как мога да си запазя час за преглед по медицинска застраховка?
Можете да си запазите час през нашия Call център на тел: 0700 17 241
Покривате ли спешна медицинска помощ?
Спешната помощ е непокрит застрахователен риск по медицинско застраховане.
При необходимост от спешна помощ позвънете на телефон 112 или посетете най-близкия до Вас спешен център.
При необходимост от спешна помощ позвънете на телефон 112 или посетете най-близкия до Вас спешен център.
С кои здравни заведения работите на принципа „Абонаментно обслужване”?
Пълният списък на здравните заведения може да откриете в портала MyHealth.